donderdag 28 augustus 2014

De kosten van een vrekkenvakantie deel 2



Zoals ik eergisteren schreef kostten het eten en uitstapjes van onze week vakantie 210 euro.
Als ik daar de kosten afhaal van een gemiddelde boodschappenweek, namelijk 100 euro, bedroegen de extra uitgaven 110 euro.
Dat is veel geld, maar we deden daar ook wel heel veel van.
Achteraf gezien viel er nog aardig wat te besparen.
Normaal gesproken haal ik mijn hoodschappen in verschillende winkels.
Afhankelijk van waar welk produkt het goedkoopst is en aanbiedingen.
De eerste vakantiedag haalden we onze weekvoorraad eten gewoon bij Appie.
Dit is voor mij de winkel waar ik mijn meeste boodschappen doe.
Kennelijk hadden we iets te weinig eten ingeslagen.
De uitgaven in de 'parkwinkel' liepen met name de laatste 2 dagen aardig op.
Dit punt neem ik mee voor een volgende vakantie.
Liever een tweede keer naar de landelijke supermarkt of de eerste dag iets meer inslaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten