maandag 18 augustus 2014

Vrekkenvakantie?

Deze vakantie hebben we uitgekozen in de periode dat ik nog volledig een zuinige Zeeuw was.
Hoewel we deze vakantie geboekt hebben op het moment dat er 40% korting werd geboden, ergens in mei, had een echte vrek dit denk ik niet gedaan.
Begin dit jaar hadden we (de kinderen) al besloten dat we naar dit park wilden. De kinderen vinden dit een heel leuk vakantieadres want we zijn er al 2 keer eerder geweest.

We proberen, net als thuis, zo goedkoop mogelijk boodschappen te doen.
Mede dankzij het weer hebben we nog niet veel geld uitgegeven aan uitstapjes.

Als we verder niets uitgeven wordt het alsnog een goedkope vakantie.
Al blijkt dat het tijdens vakantie toch verleidelijker is om wat meer geld uit te geven.

Ik merk dat ik nog te weinig vrekkenbloed door de aderen heb stromen, ik wil deze week echt een keertje olifanten kijken. Mijn jongste zoon is nog nooit in een dierentuin geweest. Wel als baby zijnde maar dat heeft hij niet bewust meegemaakt.

Wordt dit een vrekken vakantie? Nee, zo ver zijn we nog niet.
Als vrek ga je waarschijnlijk voor een gratis vakantie, ruil je je huis, past op andermans huis of blijf je gewoon thuis.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten