donderdag 14 augustus 2014

Vakantie

We hebben er weken naar uitgekeken maar morgen is het zover. We gaan we op vakantie. Wat een rijkdom, met het hele gezin een weekje weg in eigen land. Ik geniet er nu al van.
Het inpakken gisterenavond was een fluitje van een cent. Dat inpakken gaat me steeds gemakkelijker af.
In het verleden gingen we vaak een paar keer per jaar op vakantie en ook nog eens wekenlang naar het buitenland met een groep van 7 personen. Dan was inpakken en voorbereiden een klus. De avond voordat we weg gingen was ik altijd doodop.
En nu? Nu ben ik alleen wat moe van mn laatste werkdag maar verder nog aardig fit.
Ik herinner me een vakantie naar Disneyland Parijs. Ruim 5 uur in de auto. De toenmalige jongste vond het verschrikkelijk, zo lang in de auto.
We logeerden daar in een hotel. Leuk, maar dat betekend elke dag buiten de deur eten met de hele club is niet bepaald goedkoop.
Nu hebben we een huisje gehuurd op een vakantiepark, voorzien van allerlei (gratis) vermaak. En het eten? We koken gewoon lekker zelf, gemakkelijke pot. Want macaroni op vakantie smaakt tenslotte altijd lekkerder dan thuis. :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten