maandag 14 augustus 2017

Gratis lot, zonder enige verplichting

De aanbiedingen van gratis loten, gratis geld bij aankoop van een lot en gratis een maand meespelen vliegen je wekelijks om de oren.
Vroeger keek ik nog serieus of de aanbieding aantrekkelijk genoeg was. Kreeg je een cadeaukaart van 25 euro bij een lot waar je 12,50 voor betaalde dan werd het interessant. Behalve als die cadeau kaart alleen besteed kon worden bij een winkel waar je nooit iets zou kopen.

Een maand gratis meespelen? Altijd leuk natuurlijk. Maar als je na die maand wil opzeggen en daar heel veel moeite voor moet doen of alleen telefonisch kan opzeggen, dan is de aardigheid er al snel af.

Ook die keer dat je gewoon via de site zou kunnen opzeggen gaf deze telkens een foutmelding aan waardoor ik alsnog moest bellen om op te zeggen. Vervolgens werd ik zeer vervelend bejegend en uiteindelijk had ik toch niet meegespeeld bleek achteraf.

Voor mij reden genoeg om er gewoon helemaal mee te stoppen. Ook al ben ik nog zo dol op gratis kans en waag ik gewoon graag een gokje (mits gratis)

Nu lag er bij mijn supermarkt (die blauwe die door heel Nederland zit)  een prettig aanbod waar ik geen nee tegen kon zeggen.
Een gratis zomerlot. Het is gratis en vrijblijvend. Je hoeft niet te gaan meespelen met loten, ook niet eenmalig, Het is een op zichzelf staande actie. Wel is het ter promotie van een loterij. Je kunt gebeld worden voor een aanbod. Dit kun je tijdens het aanmelden aangeven. Wil je niet gebeld worden, even goede vrienden. Je speelt gewoon mee.

Toegegeven, er zijn geen miljoenen te winnen. De prijzenpot bestaat uit diverse geldbedragen, een jaar gratis boodschappen en een gratis BMW. Het totale prijzengeld bedraagt slechts 100.000 euro.
De laagste prijs is een reischeque van 2500 euro. Dat is mij echt niet te min.

Je kunt je zomerlot activeren tot 3 september. Ik doe inmiddels mee. Eindelijk weer een gokje wagen zonder gezeur achteraf.

O ja, als k win dan meld ik het hier direct.
Als jij wint ... stuur me dan even een bericht.
Zou zo leuk zijn....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten