zondag 15 maart 2015

Loslaten 2

Bij mijn vorige blog wilde ik wat foto's toevoegen.
Zoals tot nu toe altijd het geval is lukt dat niet via de telefoon of de tablet.
het lukt alleen via de computer.
Tja en voordat deze is opgestart zijn we dus weer een paar dagen verder ;)
 
In de keuken stond deze tas te wachten:


Naar mijn zoon stuurde ik de volgende foto:

 
De tas is inmiddels opgehaald, tot grote vreugde van mij
was hij zeer content met de inhoud.
Het enige wat ik vergat bij te voegen is toiletpapier,
die kocht ik gisteren en dat is dan tevens het begin van de nieuwe tas.
 
 
 
 
 
P.S. tips om gemakkelijk foto's toe te voegen via de tablet zijn welkom.

1 opmerking:

  1. Fijn hoor, dat je zoon zo helpt met boodschappen.
    Scheelt hem toch mooi weer.

    Helaas heb ik geen idee hoe je foto's toevoegt via tablet.

    BeantwoordenVerwijderen