zaterdag 13 september 2014

Badkamervrek (deel 1)

Sinds ik geen zuinige zeeuw meer ben is het badkamer gebeuren veranderd.
Een echte vrek zal misschien helemaal niet douchen.
Ik douche nog steeds maar het een en ander is gewijzigd.
Inmiddels douche ik de helft van de helft.
Dat wil zeggen, de helft van de keren dat ik voorheen douchte en de helft in tijd minder.
Dit zal zeker terug te vinden zijn op de g/w/l rekening.

De kinderen douchten voorheen elke dag of gingen in bad. Inmiddels doen we dat 3 tot 4 keer in de week.
De dagen dat er gym- of zwemles is word er zo wie zo gedoucht. Dan nog een keer tussendoor als dat nodig is.
Douchen vinden de jongens over het algemeen wel fijn.
Elke dag blijkt gewoon niet nodig. In de tijd dat er niet word gedoucht blijft er tijd over voor andere leuke dingen.

2 opmerkingen:

  1. Mijn dochter zwemt twee keer in de week. Douchen doet ze dan daar. Moet ik wel zeggen dat het er keurig verzorgd is en goede stralen, zodat ook haar lange haar goed uitgespoeld kan worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn zoon mag na het zwemmen eventjes onder de douche. Ze zwemmen aan het eind van de schooldag. Ze komen al 10 minuten later terug op school. Er mag niet gewassen worden vanwege tijdgebrek.
    De kinderen die naar het voortgezet onderwijs gaan moeten verplicht douchen na de gymles. Die nemen daar de tijd voor en ze komen heerlijk schoon thuis. Ze douchen hooguit een keertje per week thuis. :)

    BeantwoordenVerwijderen