dinsdag 30 september 2014

Dat verdient een bloemetje

Laatst kreeg ik van mijn man een bosje bloemen.
In plaats van dank je wel te zeggen, dacht ik bij mezelf; shit wat heeft dat wel niet gekost.
Bloemen houden van mensen, en ik hou ook van bloemen zolang ze gratis zijn.
Ik verbaas me over de prijzen van een beetje mooie bos bloemen. Zonder schroom betalen mensen 10 euro of meer voor een bosje bloemen.
Het zal de prijs zeker waard zijn, maar ik vind het veel geld.
Nu is een bosje bloemen wel genieten natuurlijk.
Maar zodra het uit eigen geld betaald moet worden zie ik alleen het prijskaartje en geniet ik er niet meer van.
Erg eigenlijk dat ik zo denk, dat ik niet meer blij ben met een bloemetje.
Ik schrok er in ieder geval wel heel erg van.
Nou bleek later dat manlief het bloemetje gekregen had op zijn werk.
Uiteindelijk kon ik dus wel genieten van de bloemen :)

1 opmerking:

  1. Dat heb ik ook altijd, ik vind het opzich wel leuk om bloemen te krijgen, maar als het van mijn eigen rekening gaat dan vind ik het zonde van het geld...

    BeantwoordenVerwijderen