maandag 6 oktober 2014

Eventje geen vrek meer

Voor het eerst sinds ik drastisch probeer te bezuinigen heb ik weer met geld  'gesmeten'
Mijn zoon was plotseling behoorlijk ziek.
Hoge koorts, hij was er heel slecht aan toe.
Hij speelde niet meer.
Hij at niet meer.
Het drinken ging ook zeer moeizaam.
Een opname in het ziekenhuis dreigde omdat de kans op uitdroging toenam.

Ik heb voor meer dan 25 euro aan sapjes, blikjes, flesjes, ijsjes en knijpfruitjes gekocht.
Allemaal in de hoop dat hij toch wat vocht binnen kreeg.
Het maakte even niet uit.
De gezondheid van mijn zoon is onbetaalbaar.

Drie dagen  lepelde ik slokje voor slokje naar binnen zodra hij even wakker was.
Daarna leek hij wat op te knappen, hij speelde af en toe weer wat.
Op een gegeven moment vroeg hij me om wat drinken.
Wat wil je drinken schat, vroeg ik.
Mijn zoon antwoorde: water !!

Water, oh dat ik dat niet zelf kon bedenken. hij is zuiniger dan mij, gewoon lekker goedkoop water drinken.

Inmiddels kan hij weer lachen en spelen en zijn we dankbaar dat hij weer opknapt.



2 opmerkingen:

  1. Agossie. Dat zal even schrikken geweest zijn, zeg! Echt heel heftig als je kindje zo ziek is. Gelukkig dat het nu weer beter gaat.... En op zo'n moment is geld inderdaad even niet belangrijk, dan wil je alleen dat je ventje weer beter wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou groot gelijk, je kind is veel belangrijker hoor!
    Fijn dat hij weer opknapt inmiddels.

    BeantwoordenVerwijderen