dinsdag 21 oktober 2014

Nee Nee

Sinds vorig jaar zomer hebben we een Nee-Nee sticker op onze brievenbus.
Dit bevalt meer dan prima.
Voordat we 6 weken op vakantie gingen plakte ik deze op de brievenbus.
Ik wilde de buren niet met al te veel post op zadelen.
Maar na de vakantie liet ik de sticker gewoon zitten.
Geen folders en krantjes beviel me prima.
Het zorgde voor minder troep in huis.
Ook hoefde ik minder vaak naar de papiercontainer.
Nu ik op de centen let lijken reclamefolders een must.
Niets is minder waar.
Bij het doorbladeren van de folders word je op ideeen gebracht.
Ik herinner me dat ik na het lezen van de weekelijkse folders altijd een aantal dingen 'nodig' had.
Als ik nu iets echt nodig heb kijk ik tussen de on-line folders waar ik het goedkoopste uit ben.
Dit is niet vaak nodig.
Het scheelt heel veel geld en tijd!

3 opmerkingen:

  1. Hoe wel ik het met je eens ben, heb ik nog geen sticker....zijn van die dingen die ik steeds weer vergeet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De stickers zijn af te halen bij het gemeentehuis/ stadsdeelkantoor. Dus mocht je daar een keer in de buurt zijn.....:)

      Verwijderen
  2. Wij hebben sinds kort ook zo een sticker...Ik mis de blaadjes niet...
    Eigenlijk haalde ik ze altijd uit de brievenbus en moest ze zelf ook weer terug buiten
    dragen voor de papierophaling...
    Diegene waar ik interesse in heb bekijk ik gewoon online....
    liefs en fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen