dinsdag 1 augustus 2017

Inkomsten en uitgaven juli

Mijn favoriete deel van de maand is weer aangebroken. Het financiële overzicht. Ik maak het altijd met plezier :) Vooral als ik aan het eind van de maand in de groene cijfers beland (zoals Annemarie van Gaal altijd zegt in haar programma een dubbeltje op zijn kant)

Deze maand was de belastingdienst mij goed gezind, vooral de kinderbijslag zorgt voor ruime inkomsten. Ook had ik nog een bedrag tegoed uit 2016. Met onze vakantie in zicht is dat een mooi begin. Via vakantieveilingen won ik diverse kaartjes voor speeltuinen en attractieparken. Deze zijn alvast voor volgende week als we op vakantie hopen te gaan.

Eten buiten de deur was deze maand ongekend hoog. Om de vakantie in te luiden gingen we wokken. Dit ter compensatie van het feit dat de kinderen wel vakantie hebben maar moederlief nog een poosje door moet werken. Ze zitten dus 5 dagen per week bij de opvang. Dit valt hun erg zwaar maar het is niet anders. Omdat ze heel graag een keer wilden wokken deden we dit ter compensatie van al het kinderleed ;)




 Inkomsten juli        



salaris incl. vakantiegeld
1465,66
belastingdienst/kinderbijslag/
belastingteruggave
926,78
gift/cadeau

cash-back + retouren + marktplaats +overig
94,13


Totaal
2486,57
Uitgaven juli            



vaste lasten:

hypotheek
733,31
gas/licht/water
83,00
cv onderhoud
10,95
zorgverzekering
127,46
gemeente belastingen
81,70
telecom + internet
40,18
verzekeringen huis
18,28
autoverzekering
32,07
schoolkosten 
46,00
wegenbelasting
20,00
glazenwasser
6,00
totaal vaste lasten
1198,95



variabele lasten:

boodschappen
234,30
verzorging/gezondheid
14,06
onderhoud huis
135,83
kleding/schoeisel
157,35
benzine + parkeren
41,26
meubelen/interieur
48,85
eten buiten de deur
84,85
vakantie / vrije tijd
87,95
zakgeld ed.
15,00
giften
9,00
totaal variabele lasten
828,45


Totaal
2027,40


Saldo juli              
459,17


5 opmerkingen:

  1. Mooi overzicht! Wat ik alleen mis zijn de bso kosten van je kinderen. Deze zie ik niet terug in je overzicht.

    Vind dat je het echt knap doet! Petje af.

    Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel.
      Goed gezien, aan opvang betaal ik momenteel niets.

      Verwijderen
    2. Hoe doe je dat? Niks betalen aan de opvang en je kinderen gaan wel 5 dagen per week maar de opvang? Doe mijn zo'n opvang ;)

      Verwijderen
  2. Mooi overzicht! Wat ik alleen mis zijn de bso kosten van je kinderen. Deze zie ik niet terug in je overzicht.

    Vind dat je het echt knap doet! Petje af.

    Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen