dinsdag 8 september 2015

Handige app

Een tijd geleden maakte ik op dit blog wekelijks een overzicht van de boodschappen uitgaven. Het was een sport van me geworden om elke week zo min mogelijk uit te geven en zo laag mogelijk te eindigen.

Inmiddels ben ik hiermee gestopt. Ik heb een goed en gemakkelijk alternatief gevonden. Mijn bank heeft een handige app. Hierin kun je niet alleen je saldo en af- en bijschrijvingen zien maar nog veel meer.

Er is een kasboek welke automatisch wordt ingevuld. De uitgaven zijn handig gecategoriseerd. Mocht je uitgaven in een andere categorie willen plaatsen dan kan dit alsnog. Als het kasboek een bepaalde uitgave niet weet te categoriseren dan geeft hij dit aan en kun je zelf de uitgave in de juiste categorie plaatsen.
Zo heb je bijvoorbeeld de categorieën: wonen, huishouden, vervoer, telecom en winkelen.
Deze zijn weer ondergegroepeerd elk in verschillende uitgavenposten.

Als je, zoals ik, vrijwel al je uitgaven pint kun je deze app makkelijk gebruiken als kasboek.
Afgelopen maand schreef ik het kasboek van de app over en telde daarbij de enkele uitgaven die ik contant deed erbij op.simpel en snel.

Ik ben er blij mee, het is super handig en overzichtelijk. Mocht je interesse hebben, het is de bank van de rode eekhoorn :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten