woensdag 3 september 2014

Een hondenmaal

Gisteren at ik mijn eerste maaltijd uit een doggybag.
De doggybag was in dit geval een bakje wat ook vaak word gebruikt voor bijvoorbeeld kant en klare lasagne.
Zo voorzichtig mogelijk schepte ik alles op een mooi groot bord.
De rauwkost legde ik apart.
Het resultaat viel wat tegen.
Zo mooi als het werd opgediend in het restaurant lukt me natuurlijk niet nadat alles eerst in een bakje gepropt heeft gezeten.
De smaak was prima.
Thuis, in alle rust, genoot ik er misschien nog wel meer dan in het restaurant zelf.
Mocht ik weer eens in een restaurant belanden en eten over hebben, dan zal ik zeker weer vragen of het meegenomen kan worden.
Beter nog zou zijn dat ik zelf zou opscheppen.
Dan zou het iets charmanter in het bakje belanden.
Een bak of bord met vakjes zou ideaal zijn.
Maar ach, zo vaak is het niet van toepassing.
Het was prima zo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten