woensdag 17 september 2014

Tijd is geld?

Tijd is onbetaalbaar.
Wat een kadootje, deze prachtige dag.
De jongste kinderen waren vanmiddag vrij.
Met de allerjongste haalde ik om 12.00 uur de jongens van school.
We fietsten met zn allen naar een kinderboerderij.
Deze ligt aan de rand van een prachtig natuurgebied.
Ik had broodjes gemaakt en pakken sap meegenomen.
Wat fruit en een snoepje maakte alles compleet.
Heerlijk ontspannen aten we onze lunch onder de bomen.
Daarna vermaakten we ons uren met de dieren en in de speeltuin. Het klinkt allemaal zo simpel, maar ik kan hier zo van genieten. Eindelijk.
Vroeger was het de hele week door haasten.
Als ik vrij was dan was ik moe.
Nu heb ik veel meer tijd en energie.
Het enige wat we momenteel minder hebben is geld.
Daarom probeer ik zo veel mogelijk te besparen.
Maar een vrije middag met de kinderen is echt onbetaalbaar.

1 opmerking: