zondag 1 februari 2015

Goedkope zieke

Meestal ga ik in het weekend even zitten met mijn stapeltje kassabonnen van de afgelopen week. Dit weekend heb ik niet kunnen zitten, sterker nog, ik heb alleen maar gelegen. Ik ben stiekem wel benieuwd naar de uitgaven. Zodra ik rechtop kan zitten is dat het eerste wat ik wil gaan doen.

Kan ik zomaar ziek zijn met al de jongens die hier rondlopen. Nee, dat kan niet, maar als ik ging zitten of staan dan werd ik duizelig en moest ik braken. De afgelopen week hadden de jongste 2 precies hetzelfde. Meestal doe ik niet mee als de jongens een griepje of zo hebben maar nu dus wel. Vrijdag voelde ik me al niet goed maar ging natuurlijk wel werken. Ik heb mn dienst uitgezeten en sindsdien lig ik plat.

Vandaag at ik om precies te zijn een halve appel en dronk twee bekers water. Dat is supergoedkoop. Met een beetje geluk val ik ook gelijk een kilootje af, dat moest toch al gebeuren.
Jammer wel dat ik vandaag niets nuttigs heb kunnen doen. Hopelijk ben ik morgen weer wat opgeknapt want al het huishoudelijk werk blijft liggen. Ook zijn de jongens amper buiten geweest. Vooral dat laatste spijt me.

Maar goed, dat halen we snel weer in. Op naar morgen, nieuwe dag nieuwe kansen.

1 opmerking:

  1. Ach vervelend zeg dat je zo ziek bent dat je in bed moet ligen!
    Ik hoop dat je snel weer opknapt, beterschap hoor!

    BeantwoordenVerwijderen