vrijdag 27 februari 2015

Goedkope dino's

Het is vakantie en dan wil ik altijd minimaal 1 keer echt op stap met de jongens. Gisteren gingen we een (mid)dagje uit. Voor de kids had ik gratis kaartjes voor een dino tentoonstelling in een museum voor kinderen. Alleen ik betaalde entree. Ik had een kortingskaart voor mezelf maar die gold niet omdat de kinderen gratis kaartjes hadden. Nou ze moeten toch ergens hun geld aan verdienen, dus mij hoor je verder niet.

Jaren geleden was ik ook al in dit museum. Toen was ik met de oudste 2 kinderen. Deze zijn hier inmiddels al weer veel te oud voor.
Het is echt een leuk museum, bovendien was het gisteren ook geen buitenspeel weer dus dat kwam heel goed uit.

In het museum is veel te zien en te beleven. Er is veel te doen, dat maakt het leuk voor de jongens en zo waren we de hele middag zoet. De dino's waren zo goed nagemaakt dat de jongste zoon het eigenlijk heel spannend vond. Zo spannend zelfs dat hij het dino gedeelte van de tentoonstelling oversloeg.
Behalve dino's waren er nog genoeg andere leuke thema's zodat niemand zich verveelde. Al met al een groot sukses.

En wat kost zo een middagje dan?
11,50 euro waren we totaal kwijt voor 4 personen. We hadden nog wat lekkers over van de laatste kinderverjaardag. Gewapend met een pak sap en wat bekertjes mee in de tas hadden we een fijne dag uit.



1 opmerking: