woensdag 16 november 2016

December, de goedkoopste maand van het jaar...

De afgelopen jaren maakte ik er een sport van.
De maand december en de daarbij horende feestdagen, met gesloten beurs door te komen.
Het hele jaar door was ik creatief bezig. Lees mijn werkwijze op onderstaande blog
shop voor nop

Met dit als resultaat:
met trots presenteer ik ...

De veranderingen binnen het gezin zorgden er helaas voor dat ik dit jaar niet de tijd en de energie had om me op dezelfde manier voor te bereiden op de feestdagen.
Het is weliswaar nog niet zo ver, vooral voor de kerstcadeautjes is er op zich nog wel tijd maar....

Dit jaar ga ik het helemaal anders aanpakken. Simpeler, sneller, dure cadeaus maar met gesloten portemonnee.



Nee ik ga niet het criminele pad op....
Ik doe al enige tijd mee aan Roamler en Smartspotter. Waarschijnlijk bij de meesten van de lezer wel bekend. Dit zijn twee apps waarmee je via je telefoon geld kan verdienen. Je kunt opdrachten uitkiezen uit deze apps. Deze moet je meestal uitvoeren in een winkel. Je maakt een aantal foto's, je beantwoordt wat vragen en dat levert geld op. De vergoeding is vaak een paar euro maar kan oplopen tot een paar tientjes.
Inmiddels heb ik al aardig wat geld verdiend met deze programma's.
Heel veel tijd heb ik eerlijk gezegd niet om achter elkaar opdrachten te maken, maar als ik dan toch boodschappen ga doen, in de buurt ben van een bepaalde winkel. Tja, dan haal ik even een opdrachtje binnen natuurlijk.

Plan van aanpak:
Afgelopen weekend haalden we bij diverse speelgoedwinkels de Sinterklaasfolders en speelgoedboeken op. (We hebben een Nee-Nee sticker op de brievenbus)
Deze week mogen de kinderen een verlanglijstje maken. Van dit lijstje kies ik 1 of meerdere cadeaus, koop ze en betaal vervolgens met het verdiende geld van de bovengenoemde apps.

Hoe simpel en goedkoop kan het leven zijn. Ik heb er zo een zin in. Het voelt alsof ik met geld ga smijten maar het kost me geen cent.



3 opmerkingen:

  1. Typisch, bij de eerste link shop voor nop had ik je net ontdekt. En nu heb ik je herontdekt....bloos. blijkbaar ben ik heel lang niet geweest.....maar dat gaat nu veranderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben er een lange tijd tussen uit
    geweest.....ligt niet aan jou :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je met het geld dat je hebt verdiend met die apps nu geen geld hoeft uit te geven aan cadeautjes. Goed gedaan!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen