donderdag 6 november 2014

Goodiebag

Vanmorgen kreeg ik het bericht dat ik een goodiebag had gewonnen, hier in het winkelcentrum. Joepie!
Nadat de jongens op school waren ben ik mijn prijs gelijk gaan ophalen. Ik had meegespeeld voor een goodiebag met diverse gezonde prodcten. Wie wil dat nou niet..
Kennelijk had  ik het niet helemaal goed begrepen of is er iets anders verkeerd gedaan. Ik kwam namelijk thuis met een tas voor leuke gadgets voor kinderen.
Met de naderende feestdagen is dat geen straf. Dit is echt heel fijn, ik ben er super blij mee. Er zaten de leukste spulletjes bij; Dvd's, knutselspullen, autootjes, boekjes, stiften, broodtrommeltje en nog veel meer.
Heerlijk, laat pakjesavond maar komen. Ik ben er klaar voor. De zak met cadeautjes zal nog voller zijn dan ik had verwacht en gehoopt.

Tot nu toe heb ik 13 euro uitgegeven aan alle sintkadootjes. Dit is uitgegeven aan nieuwe pyjama's. Deze zijn hard nodig en die krijgen gewoon een sinterklaas papiertje. Elk kadootje is er 1.
Voor elk kind heb ik al speelgoed via internet besteld. Dit heb ik 'betaald' via diverse spaarprogramma's, enquetes enzo. Dit koste me dus totaal 0 euro.
Verder heb ik veel verzorgingsartikelen van mijn spaarprogramma van de drogist gehaald. Ook zitten er testproducten tussen.
Lekkers haal ik na sinterklaas voor de helft van de prijs. Ik verwacht daar hooguit 2 euro aan uit te geven.
Verder heb ik nog wat vergeten speelgoed ingepakt. Dat lag al een tijdje op zolder. Inpakpapier had ik nog van vorig jaar.
De grote sinterklaas jute zak is nog niet boven water. Ben benieuwd of alles wel past. Misschien moet ik maar wat kadootjes achterhouden voor onder de kerstboom.

2 opmerkingen:

  1. Leuk dat je zo'n goodiebag met al die spullen won zeg!
    En je hebt zo een mooi goedkoop sintfeest dan, dat is nog eens fijn.
    Veel kadootjes kunnen geven voor weinig geld :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kan niet wachten op die blije gezichtjes. (Niet dat ze nu niet blij zijn hoor) Maar ik verkoop vrijwel altijd nee als ze iets willen hebben. Dus dan is het straks extra genieten.

    BeantwoordenVerwijderen