dinsdag 4 november 2014

Ik zie dubbel

Gisteren viel ik weer eens van de ene in de andere verbazing.
Ik had even last van een opruim- en schoonmaakaanval.
Gelukkig komt dit niet vaak voor en heb ik er verder weinig last van;)
Maar gisteren was een keukenkastje de pineut.
Wat me eerder nooit was opgevallen is dat ik eigenlijk van alles minimaal 2 stuks heb.
Twee vergieten, 4 raspen, 3 trechters, 2 deegrollers, 5 koekenpannen, 2 soeppannen, 2 mixers
Wat moet een mens met 2 mixers? Waar in mijn leven is het fout gegaan?

Nu ik er over nadenk is het echt bizar.
Ik vrees namelijk dat ik in het verleden dingen kocht omdat ik ze niet meer kon vinden doordat de kasten uitpuilden.
Wat de mixer betreft weet ik dat ik een nieuwe heb gekocht omdat de andere al een paar jaartje oud was.
Onzin eigenlijk. Maar nu zit ik dus met alles dubbel.
Eigenlijk is dat nu heel handig.
Mocht er iets kapot gaan in de keuken dan heb ik al vervanging.
De kinderen zullen niet eeuwig thuis blijven wonen.
Mochten ze het nest willen verlaten dan heb ik alvast een keukenkastje vol. Uhh leeg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten